- Bij binnenkomst van een klacht wordt de ontvangst daarvan onmiddellijk bevestigd en wordt de klager op de hoogte gesteld van de verdere procedure.
- De klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld.
- Het team van Mieke Vos.nl (Mieke Vos en eventueel andere betrokken docent(en) of workshopgever(s)) bekijkt de klacht in eerste aanleg binnen uiterlijk zeven kalenderdagen na datum binnenkomst van de klacht.
- Binnen 14 kalenderdagen neemt Mieke Vos.nl.nl contact op met de klager om over de klacht van gedachten te wisselen om te proberen daarvoor binnen vier weken een oplossing te bewerkstelligen.
- Indien op deze manier geen oplossing wordt bereikt, wordt door Mieke Vos.nl een onafhankelijk bemiddelaar, gecertificeerd als mediator, ingeschakeld. Deze past hoor en wederhoor toe en tracht een oplossing te bereiken, waarmee beide partijen zich kunnen verenigen. Indien het niet lukt om zo tot een oplossing te komen geeft de bemiddelaar aan Mieke Vos.nl binnen twee maanden na zijn inschakeling een oordeel over hoe de klacht opgelost dient te worden.
- Het oordeel van deze onafhankelijke derde persoon is voor Mieke Vos.nl en de klager bindend.
- Het oordeel wordt binnen drie werkdagen na het komen tot het oordeel schriftelijk aan de indiener van de klacht en aan Mieke Vos.nl kenbaar gemaakt. Eventuele consequenties worden door Mieke Vos.nl zo spoedig mogelijk afgehandeld.
- De kosten voor inschakeling van de derde persoon worden eenmalig per klacht door Mieke Vos.nl betaald.
- Van de klachtenbehandeling worden geschillen omtrent betalingsverplichtingen uitgezonderd.
- Een klacht over een gebeurtenis, later dan zes maanden na afloop van de gebeurtenis, wordt niet in behandeling genomen.
- Een klacht en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en voor de duur van 2 jaar door Mieke Vos.nl.
Artikel G van de Algemene Voorwaarden is van toepassing op deze klachtenregeling.
Aangesloten bij het GAT
Ik val als CAT-therapeut onder GAT-Wkkgz klachtrecht en GAT-tuchtrecht bij de Geschilleninstantie Alternatieve Therapeuten (GAT). Voor meer informatie over mijn klachtenregeling zie gatgeschillen.nl.
